Ile kosztuje reklama na Facebooku?

.

Facebook to portal społecznościowy, który jest nam dobrze, a nawet bardzo dobrze znany, bo w zasadzie konto na nim ma niemal każdy, niezależnie od wieku, przed którym internet nie ma żadnych tajemnic. Nie będzie przekłamaniem, jeżeli w związku z tym stwierdzimy, że jest to ogromny, w zasadzie niczym nieograniczony rynek. Dla przedsiębiorców jest to rynek potencjalnych klientów, a w związku z tym nic dziwnego, że interesuje ich reklama na Facebooku (http://white-net.pl/oferta/social-media). Czy warto w związku z tym na taki kanał marketingowy się zdecydować i jeżeli tak, to ile będziemy musieli za ową reklamę zapłacić? Postanowiliśmy przyjrzeć się tej kwestii.

Istotne czynniki

Jeśli myśleliście, że odpowiemy wam w kilku słowach, ile kosztuje reklama na Facebooku, to niestety was zawiedziemy, bo w zasadzie nie da się określić jednocześnie ile za reklamowanie swoich produktów czy też usług na tym portalu społecznościowym przyjdzie wam zapłacić. Otóż zależne jest to od kilku czynników, a więc:

– rynku, do którego kierujemy reklamę,
– CTR (współczynnik kliknięć w reklamę,
– ilości reklamodawców do tej samej grupy docelowej,
– kwoty budżetu, jaką dysponujemy.

Ile zapłacić za reklamę na Facebooku?

Wielu z was zadaje sobie pytanie, jakie środki przeznaczyć na reklamowanie się na tym portalu. Otóż najlepiej jak najniższe. I tak nowi użytkownicy zainteresowani taką kampanią mogą nabyć kupony promocyjne za 15 złotych, w których do wykorzystania będą mieli 10 razy więcej. Na pewno jest to najlepszy start, jeśli interesuje was reklama na Facebooku.